środa, 5 czerwca 2013

36. One Way Or Another.

One Direction?
NIE!
Dlaczego ta piosenka się kojarzy właśnie z nimi? Okej, ładnie to zaśpiewali, śmieszne nosy na teledysku, kochaniutkie afrykańskie dzieci. Ale większość fanów One Direction nawet nie wie, że to cover.  

Moim zdaniem wykonanie Blondie jest dużo ciekawsze, oryginalne. Chłopaki z 1D zaśpiewali to nieco w innym stylu (swoim). Ich muzyka jest inna. Jednak to Blondie zapoczątkowała i  o niej też powinno być głośno. 




A Wy którą wersję wolicie?
*~*
A co do mnie, to jest lepiej. Pogodziłam się z kolejną nieudaną miłością. Jejku, mam 15 lat, jeszcze kogoś poznam... Ale lekko nie jest. Kompleksów przybyło, silna wola się ulotniła. Ciężko zabrać mi się za ćwiczenia, tym bardziej za bieganie. Jem dużo słodyczy i powtarzam "oby poszło w cycki". Ale nie idzie. Czuję jak dupa rośnie. -_-
Pamiętacie jak pisałam o chłopaku, który nie potrafił powiedzieć, że to koniec, tylko po prostu przestał pisać? Otóż napisał wczoraj, pytał co u mnie. W głowie mam chaos... Tęsknię, bo w sumie z nim było mi najlepiej. 
ALE NIE. ON TO PRZESZŁOŚĆ.
Tak poza tymi wszystkimi głupotami, nie wyrabiam z nauką. Najgorsze są przedmioty ścisłe, na które nie wystarczy się nauczyć. Trzeba je jeszcze zrozumieć. -_- 

Napiszę wkrótce, Ada.

1 komentarz:

  1. Wiedziałam, że ta piosenka to cover, ale nigdy nie słyszałam wcześniej oryginalnej wersji, a muszę przyznać, że jest świetna.. Nie przejmuj się chłopakiem. Masz jeszcze duużo czasu. Na pewno poznasz kogoś wartościowego ;3

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń