sobota, 13 kwietnia 2013

22. Facts about me

30 ciekawostek o mnie :

1. Nauczyłam się jeździć na rowerze, kiedy miałam 10 lat.
2. Nienawidzę żółtego sera.
3. Mam siostrę starszą o 7 lat.
4. Znam się z Adą od kołyski.
5. Każdy chłopak w którym się kochałam był z mojej klasy.
6. Od wakacji z 5 na 6 klasę zainteresowałam się pisaniem opowiadań.
7. <-- to moja szczęśliwa liczba w związku.
8. Chodzę na lodowisko od roku, a dalej boje się jeździć sama.
9. Kiedy miałam 9 lat ostatni raz wyprawiałam urodziny dla rodziny.
10. Nienawidzę gotować, chodź dobrze mi to wychodzi.
11. Mój chłopak zaraził mnie miłością do pieczenia.
12. Jestem straszliwym leniem, który nigdy się nie uczy.
13. Raz miałam zagrożenie , z fizyki w 1 półroczu w 2 klasie gimnazjum.
14. Nie lubię się malować.
15. <-- tyle mam lat
16. Na wakacjach 2012 miałam wyjechać na tydzień do Anglii, wróciłam po 20 dniach
17. <-- moja ulubiona liczba <3
18. Kiedyś ktoś powiedział mi, że piszę jak pani magister.
19. Po maturze mam w planach wyjechać do pracy do Anglii
20. Jestem straszną pedantką i uwielbiam sprzątać
21. Od miesięcy próbuję schudnąć  ale dalej nie mam motywacji.
22. Jestem zakochana w świeczkach zapachowych, a dokładnie w wanilii z pomarańczą.
23. Lubię stare filmy typu " Noce i dnie" , "Trędowata", " Przeminęło z wiatrem ".
24. Chciałabym w przyszłości zostać nauczycielką, pedagogiem, bądź psychologiem. Mam też pociąg do dziennikarstwa, ale nie wiem czy mogłabym się sprawdzić.
25. Kiedy poznałam mojego obecnego chłopaka, nocami gadaliśmy na skype i zwierzaliśmy się sobie o swoich obecnych zakochaniach...
26. ... dziesięć dni później poprosił mnie o chodzenie...
27. ... minęło już 14 miesięcy razem.
28. Marzę o wielkiej rodzinie, by w przyszłości, kiedy dzieci będą dorosłe spotkać się razem i popatrzeć na nich, każde inne ale każde takie same i moje.
29. Czytam mnóstwo blogów, oglądam vlogi różnych ludzi mieszkających w Anglii.
30. Jestem ofermą, która ciągle nabawia się siniaków.

* * *

Pomyślałam, że napiszę tutaj coś takiego, by chodź trochę nadrobić zaległości w postach.

Rozi.

1 komentarz:

  1. Witamy, chcielibyśmy zaprosić Cię na nowego bloga dla kreatywnych nastolatek. Tak! METRO TEEN stawia na kreatywność i zapewnia dużo rozrywki, pomocy naukowych, porad kosmetycznych i modowych, a także te życiowe dotyczące miłości lub przyjaźni. Znajdziesz też mnóstwo ciekawych artykułów na wiele tematów, jak i również dodatki na bloga, mini gry online, ciekawostki ze świata i zagadki logiczne. Właściwie wszystko, czego potrzeba aby poczuć się prawdziwą nastolatką. Zapraszamy, dołącz do nas!

    www.metro-teen.blogspot.com

    Pozdrawiamy
    załoga METRO TEEN

    OdpowiedzUsuń