wtorek, 8 stycznia 2013

17. New, Old Love ...

Za mną okropne półtora tygodnia. Nie wiedziałam, że to wszystkie będzie takie trudne. Nie radziłam sobie ze wszystkim. Potrzebowałam przyjaciół przy sobie. Jeżeli już ich nie było świrowałam. Myślałam tylko o Nim, o tym co się stało. Tęskniłam za przeszłością, nie umiałam się pogodzić z tym, że nie jestem już z nim. Moi kochani, którzy byli przy mnie... Nie wiem jak oni wytrzymali. Mówiłam tylko o jednym, zachowywałam się okropnie... Przepraszam ich wszystkim i dziękuję im za to wsparcie. Chodź uważałam, że robicie źle, że nie mogę tego zostawić, ale wiedziałam, że chcecie jak najlepiej dla mnie.
Wczoraj po szczerej rozmowie z kolegą padłam. Oboje stwierdziliśmy, że nie ma sensu co się łudzić. Jeżeli tak się zachowywał, tak mi pisał, to po prostu chciał mnie "łagodnie" olać. Wiedziałam już to wcześniej, ale nie brałam tego pod uwagę. Nie wierzyłam nikomu. Parę minut później jak przyjaciel poszedł spać, a ja leżałam i słuchałam piosenek i próbowałam się z tym wszystkim pogodzić, zauważyłam wiadomość na fejsie. Rzuciłam bez zainteresowania na to okiem i zauważyłam, że to jest wiadomość od mojego byłego. Aż zakręciło mi się w głowie. Napisał dużo pięknych rzeczy. Że kocha, że żałuje, że przeprasza. Nawet nie wiecie jaka poczułam się szczęśliwa. Marzyłam, żeby to wszystko wróciło. I  wróciło :) . Mam malutkie obawy, ale myślę, że sobie poradzimy. Nie jesteśmy parą, bo po prostu się boję. Ten krótki okres dał mi tyle cierpień... Chce być pewna, że możemy być  razem. Szczęśliwi, ze szczerymi uczuciami. 

Piosenka:
 Rozi ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz