środa, 13 marca 2013

26. Finger.

Hej, dziś tak szybciutko bo nauka wzywa, ale chciałam coś napisać, bo już kilka dni nic się nie odzywałam tutaj :) Dziś na wf-ie grałyśmy w ręczną i znowu zrobiłam sobie coś w palca. Generalnie już nie boli tak jak przedtem, ale jednak zawsze jakikolwiek mały ból przeszkadza w funkcjonowaniu. Mam nadzieję, że jakoś mi to przejdzie. W sumie ja to mam takie szczęście, jak nie zwichnięta kostka, to naciągnięte ścięgno u nadgarstka, wybity palec. U mnie takie coś było w 1 gimnazjum normalnie. Na szczęście teraz w 2 klasie nie mam takiego pecha, albo moje umiejętności się poprawiły i łapiąc piłkę nic sobie nie robię? Może, to takie gdybanie, na który szkoda czasu.
Dziś miałam do szkoły na 2 lekcję, ale poszłam jeszcze na uks i grałyśmy w siatkówkę. Żal mi pewnej osoby z 1 gimnazjum, która tylko przewracała oczami jak ktoś źle odbije, a sama wszystko psuła. Atmosfera na dzisiejszym treningu była przez nią beznadziejna. Nie chcę nikogo obrażać, ale ona już przesadzała. Nawet nie potrafiła schylić się po piłkę, tylko trzeba było jej podnieść. Koleżanka mi później powiedziała, że to żałosna królewna. Trafne pseudo. A Wy macie też takie osoby, które potrafią się tylko rządzić, a same "odpoczywają" ? Już nie wiem co zrobić, żeby takich ludzi było mniej. Chyba taka kolej rzeczy. Ale bardzo się wkurzyłam. Ciekawe jak będzie za tydzień.
Moja pierwsza lekcja to fizyka. Pisaliśmy kartkówkę, na którą nic nie umiałam. Postanowiłam napisać na 1, a później poprawię ;p Później angielski, polski ( dostałam z odpowiedzi 2! -,- byłam kompletnie nieprzygotowana... ) a później matematyka i moja wymarzona 3 z klasówki. Jak na mnie to duże osiągnięcie.
Generalnie dzisiejszy dzień oceniam na w miarę dobry. Chciałabym, żeby jutro było lepiej ale patrząc jakie mam lekcje aż mi się słabo robi. Mianowicie mam 4 kartkówki... Trzymajcie za mnie kciuki! 

Pozdrawiam, Ada.

4 komentarze:

  1. Ciekawy tydzień ja mam tak samo cały czas albo kostka albo nadgarstek standard :) chcesz żeby ocenili twój blog to się zgłoś do :

    szczypta-krytyki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się strasznie nie chce uczyć a też mam kartkówki a wgl fajnie piszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A komu chce się uczyć? :D
      Dziękuję za bardzo miły komentarz :)

      Usuń